VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLEN

Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?
We proberen altijd om gewilde items weer op voorraad te krijgen. Het is voor ons altijd maar de vraag óf en wanneer dit lukt. Helaas kunnen we daarom geen antwoord geven op vragen over de voorraad. Houdt onze social media en de website goed in de gaten om altijd op de hoogte te blijven.

Is het mogelijk om een product te reserveren?
Nee, producten zijn helaas niet te reserveren. Als je ervoor wil zorgen dat je je gewenste product niet misloopt, houdt dan zowel de website als onze social media goed in de gaten.

Hoe plaats ik een bestelling?
Het bestelproces is heel simpel. Kies je favoriete woonitem en klik vervolgens op het winkelwagentje. Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst. Is je winkelwagentje helemaal naar wens, dan kun je klikken op ‘doorgaan naar afrekenen’. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald, ontvang je een bevestigingsmail.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
Hier gebeurt niets mee. De persoonsgegevens die je dient in te vullen bij het registreren of bestellen worden enkel en alleen gebruikt ten behoeve van de levering.

VERZENDEN

Binnen welk termijn wordt mijn bestelling geleverd?
We doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij u thuis af te leveren. Pakketjes worden binnen 2  tot 4 werkdagen na het ontvangen van de betaling verzonden. Post NL bezorgt bestellingen binnen Nederland de volgende dag nog.

Wat zijn de verzendkosten?
De standaardverzendkosten zijn € 4,95 voor Nederland en € 8,-  voor België.

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging gekregen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Controleer in je account of je mailadres klopt. Is je bestelling niet te vinden in je account, dan is je order waarschijnlijk gelukt zonder account en mailadres. Neem dan direct contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. Elke bestelling wordt direct verwerkt. We raden je aan om in dit geval je bestelling zo snel mogelijk te retourneren.

PRODUCTEN

Is de kleur van het product altijd exact hetzelfde als op de foto?
Ja, alle producten worden verkocht zoals op de foto. Houd wel rekening met de instellingen van je beeldscherm. Soms kunnen kleuren net iets anders worden weergegeven, afhankelijk van de beeldscherminstellingen.

Kan ik een product eerst komen bekijken?
We hebben een winkel in Roosendaal waar een groot deel van onze producten te koop zijn. Echter, niet bij alle producten is dit het geval. Bij producten die alleen via de webshop verkrijgbaar zijn, staat ‘webshop only’ vermeld. Voor de andere producten is het altijd mogelijk om langs te komen in onze winkel.

Zijn alle artikelen die in de webshop staan ook in de winkel te koop?
Dit is niet bij alle artikelen het geval. Bij sommige artikelen staat ‘webshop only’ vermeld. Deze artikelen zijn alleen online verkrijgbaar. De overige artikelen zijn ook aanwezig in onze winkel.

RETOURNEREN

Wat zijn de regels rondom retourneren?
Retourneren kan binnen 14 dagen na levering van de bestelling, mits het artikel ongebruikt en onbeschadigd is.

Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?
Vul het retourformulier volledig in en meld je retour aan door een mail te sturen naar info@gk4home.nl met als onderwerp: “Retourneren/Ruilen –Ordernummer-”. Wij dienen de retour binnen 14 kalenderdagen ontvangen te hebben. Na ontvangst zullen wij het aankoopbedrag binnen 7 dagen terugstorten op je rekeningnummer. We sturen een bevestiging naar je e-mailadres.

Mijn artikel is beschadigd, wat moet ik doen?
Schade bij ontvangst door de pakketdienst? Geen zorgen. Vul het retourformulier op de juiste wijze in (“schade bij ontvangst”) en wij zorgen dat je geen kosten hebt voor het ruilen van het product.